Inicijativa učenika OŠ Poreč za zdrave životne izbore čula se i u Saboru.
20. siječnja 2025. učenike OŠ Poreč, točnije 6.a razred, posjetio je gradonačelnik Loris Pršurić. Susretu su prisustvovali i predstavnici učenika šestih razreda u Vijeću učenika kao i predsjednik Vijeća.
Razlog dolaska bile su mnogobrojne dopisnice upućene na njegovo ime tijekom provođenja projekta „1000 dopisnica na 1000 adresa“ kojom se u našoj Školi obilježava
Mjesec borbe protiv ovisnosti. Učenici su u porukama upućenim na gradonačelnikovu adresu pisali o potrebama i željama najmlađih stanovnika našega grada. Istaknuli su potrebu za izgradnjom gradskog bazena, igrališta i manifestacija koje bi promovirale zdrav život.
Govorilo se i o postavljanju aparata koji prodaju proizvode za odrasle (CBD i vapovi) i o njihovoj neprimjerenosti budući da se prodaja ne može kontrolirati zbog čega je dostupna i malđima od 18 godina. Gradonačelnik je sa zanimanjem i uvažavanjem razgovarao s učenicima objašnjavajući strategije, mogućnosti i ovlasti Grada kao institucije koja može uvažiti i riješiti prijedloge i potrebe svojih građana, čak i onih najmlađih. Pohvalio je njihov interes i želju da svojim prijedlozima unaprijede kvalitetu života u našem gradu. Sat s gradonačelnikom protekao je u poticajnom i ugodnom ozračju.
Više o govoru gradonačelnika Pršurića u Saboru o susretu sa učenicima i našim prijedlozima možete pročitati na poveznici
https://www.glasistre.hr/politika/2025/01/21/gradonacelnik-poreca-o-temi-koju-su-predlozila-djeca-regulacija-automata-s-proizvodima-za-odrasle-978716#google_vignette
Napisala: Snježana Tićak-Balaž, Snježana Sumić, Gordana Vorkapić-Jugovac
![](https://os-porec.skole.hr/wp-content/uploads/sites/734/2025/01/GRADONACELNIK-5-1024x768.jpeg)
![](https://os-porec.skole.hr/wp-content/uploads/sites/734/2025/01/GRADONACELNIK-4-1024x768.jpeg)
![](https://os-porec.skole.hr/wp-content/uploads/sites/734/2025/01/GRADONACELNIK-2-1024x768.jpeg)
![](https://os-porec.skole.hr/wp-content/uploads/sites/734/2025/01/GRADONACELNIK-3-1024x768.jpeg)