Dječji tjedan je tradicionalna manifestacija koja se održava svake godine u prvom punom tjednu listopada, s ciljem promicanja prava djece i njihovog aktivnog sudjelovanja u zajednici.
Povodom Dječjeg tjedna naša je škola postala mjesto smijeha, igre i međusobnog uvažavanja. Kroz razne aktivnosti učenici su imali priliku izraziti svoje ideje, pokazati kreativnost i podsjetiti nas sve na važnost dječjeg glasa.
Gradonačelnik posjetio prvašiće
U sklopu Dječjeg tjedna prvašiće naše škole posjetio je Loris Peršurić, gradonačelnik Grada Poreča. Učenici su ga nestrpljivo dočekali, izveli su svoje točke koje su pripremili sa svojim učiteljicama, a za nagradu im je gradonačelnik darovao majice.

Učenici 3.a poručili: „Kad nas odrasli stvarno slušaju, osjećamo se važni.“
Učenici 3.a razreda obilježili su Dječji tjedan aktivno i kreativno kroz aktivnost „Djeca odraslima“. Razgovarali su o tome što im je važno, kako se osjećaju kad ih odrasli slušaju te što bi poručili svijetu odraslih kad bi ih svi mogli čuti.
Svoje su misli, želje i poruke zapisali i „poslali“ ih odraslima putem velikog poštanskog panoa ispred učionice. Poruke su bile iskrene, tople i pune dječje mudrosti – od onih koje pozivaju na više zagrljaja, razumijevanja i igre, do onih koje podsjećaju da djeca trebaju biti saslušana i uvažena.
Ova aktivnost potaknula je razgovor o pravima djece, ali i o važnosti međusobnog poštovanja i slušanja – jer, kako su poručili naši trećaši: „Kad nas odrasli stvarno slušaju, osjećamo se važni.“


4.b učio o empatiji kroz igru
Tema ovogodišnjeg Dječjeg tjedna bila je empatija, pa smo i mi u 4.b Sat razrednog odjela posvetili toj temi.
Nakon što su učenici navodili što riječ „empatija“ znači, zaključili smo da je to uočavanje i razumijevanje tuđih osjećaja, suosjećanje. Igrali smo igru „Dramatizacija situacije“ u kojoj su učenici pokazivali i objašnjavali kako bi postupili i pokazali empatičnost u pojedinim situacijama.
Svi su rado sudjelovali i pokazali da znaju biti suosjećajni, pružiti ruku prijateljstva, uputiti toplu i ohrabrujuću riječ.







Sedmaši u ulozi učitelja oduševili petaše
10. listopada, povodom Dječjeg tjedna, učenici Jakov Hanižar i Luka Šakota (7.d), održali su sat Hrvatskog jezika u 5.d i 5.c razredu na temu „E-poruka“. Tema je uspješno ostvarena, učenici su pozitivno reagirali na novo lice u ulozi učitelja i ugodno su proveli sat.



Aktivnosti u knjižnici tijekom Dječjeg tjedna
U okviru aktivnosti „Djeca u ulozi učitelja i stručnih suradnika“, učenici naše škole imali su priliku obavljati posao školskog knjižničara.
Uz pregled i vraćanje knjiga na police, omiljena aktivnost je zaduživanje učenika. Uz poznavanje osnova rada na računalu, naučili su da su temeljne osobine dobrog knjižničara ljubaznost i pristojna komunikacija.




Informatičkim alatima odaslane poruke povodom Dječjeg tjedna
Povodom Dječjeg tjedna, učenici svih razreda Osnovne škole Poreč na satima Informatike bavili su se zajedničkom temom — „Poruke“.
Prvaši su svoje poruke izrazili crtežima u programu Bojanje 3D, drugaši su razmišljali o važnim pitanjima i odgovore prikazali u Mentimetru, dok su se učenici od trećeg do osmog razreda natjecali u dekriptiranju.
Najbrži razredni timovi u dekriptiranju bili su:
Trećaši: Fran Šipura i Mate Jugovac (3.c)
Četvrtaši: Mathias Prebeg i Sven Vlahović (4.a)
Petaši: Karin Pačić, Robert Viktor Millos (5.a)
Šestaši: Greta Džonić, Filip Jelinčić, Klara Sinčić (6.b)
Sedmaši: Maks Roksandić, Tihana Uzelac i Borna Kljajo (7.b)
Osmaši: Anteo Bartolić i Petar Puškarić (8.c)
PŠ Žbandaj:
Trećaši: Andrej Valentić, Esma Kmetaš, Noah Gjumić (3.d)
Četvrtaši: Lea Kadum, Jana Banić (4.d)

Aktivnosti povodom Dječjeg tjedna pripremile učiteljice:
Jasna Cvijanović Slacki, 1.a
Doris Đurović, 1.b
Jasmina Borić, 1.c
Irena Arvaj, 1.d
Anamarija Đaković, 3.a
Snježana Stifanich, 4.b
Snježana Sumić, učiteljica Hrvatskog jezika
Vesna Milanović, knjižničarka
Cecilija Ujčić Feher, Selma Jerman, Tatjana Hodžić – učiteljice Informatike












